پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ رئیس بنیاد حجاب وعفاف استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در رسانه ملی را مهم دانست و بیان کرد: هنرمندان بیش از پیش در رابطه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با تولید سریال ها وبرنامه هایی با این مضمون، توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی در برنامه «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین به نقش مهم خانواده در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان می دانند ایران خانواده محور و خانواده ها مادر محور هستند، بنابراین به دنبال انحراف مادران هستند و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: امروزه دشمنان از طریق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

رئیس بنیاد حجاب وعفاف استان قزوین بیان کرد: در دین مبین اسلام احترام به پدر و مادر یکی از واجبات است و هیچ گاه نباید از یاد برود، اما در فرهنگ غربی والدین تنها برای ایجاد آسایش و آرامش فرزندان در نظر گرفته می‌شوند.

وی با بیاناین که دین مبین اسلام خانواده را رکن اصلی اجتماع قرار داده، خصوصا خانواده ای که اهل معنویت باشد و از نظر دینی و فرهنگی سالم باشد، قطعا این خانواده موفق خواهد بود، اظهار کرد: باید امروز بیش از پیش مواظب و مراقب باشیم، چرا که دشمنان اسلام، خانواده را مورد هجمه قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: باید خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی ایجاد کرد؛ اعضای خانواده تلاش کنند تا با گذشت، فداکاری، مهربانی بتوانند خوشبختی را به درون خانواده راهی کنند و فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

وی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در رسانه ملی را مهم دانست و بیان کرد: هنرمندان بیش از پیش در رابطه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با تولید سریال ها  وبرنامه هایی با این مضمون، توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha