جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: کشور عراق برای ما تنها یک همسایه نیست، بلکه عراق و ایران به خاطر اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی و وجود بارگاه ائمه معصومین(ع) در نجف، کربلا، سامرا و مشهد پیوند ناگسستنی بین دو ملت برقرار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع مسئولین پایگا های بسیج مدارس علمیه استان قزوین، گفت: بعد از حضور به یادماندنی ملت ایران در مراسم اربعین حسینی و دوستی که بین دو ملت ایران و عراق به وضوح مشاهده شد، دشمنان در تلاش هستند که بین این آنان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، ولی بارها ثابت شده که موضوع برای دشمنان و تفرقه افکنان به نوعی گران تمام شده است.

وی تصریح کرد: کشور عراق برای ما تنها یک همسایه نیست، بلکه عراق و ایران به خاطر اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی و وجود بارگاه ائمه معصومین(ع) در نجف، کربلا، سامرا و مشهد پیوند ناگسستنی بین دو ملت برقرار است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با محکوم نمودن اقدام برخی افراد در شبکه های مجازی و ایجاد شبهه در بین مردم، بیان کرد: متاسفانه اشخاصی نا آگاهانه وارد دام دشمنان شده و اقدام به ایجاد شبهه می کنند که باید مسئولین دستگاه قضایی با این نوع تحرکات تفرقه آمیز به شدت برخورد کنند.

حجت الاسلام مصطفایی یادآور شد: آنچه که امروز برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد این که بتوانند این اقتدار، عزت و امنیت را در داخل خاک کشور ما را تضعیف کنند، البته ملت ایران همیشه هوشیار  بوده و توطئه های شوم دشمنان به جایی نرسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha