جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علاییان

حوزه/ مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه گفت: مرکز خدمات در سال ۱۳۷۰ به امر مقام معظم رهبری با هدف کاهش دغدغه های طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی تأسیس شد و خوشبختانه فعالیت‌های مرکز در این سال ها به خوبی گسترده شده ست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احسان علاییان در دیدار با مدیران، معاونین و اساتید حوزه علمیه قزوین گفت: ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و باید بدانیم که نقش امام در زندگی ما چیست و در کجای زندگی ما قرار دارد.

وی در ادامه افزود: مرکز خدمات در سال  1370 به امر مقام معظم رهبری و با هدف کاهش دغدغه طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی تأسیس شد و خوشبختانه فعالیت‌های مرکز در این سال ها به خوبی گسترده شده ست.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه در زمینه ارائه خدمات بصورت مجازی و بدون نیاز به حضور طلاب بسیار موفق بوده؛ امروز طلبه حوزوی با مراجعه به پورتال درخواست وام، پرداخت و اقساط، مشاهده وضعیت پرونده و سایر خدماتی که در صندوق ارائه می شود را انجام و پیگیری کند.

وی در پایان ارتباط بین طلاب را ضروری دانست و بیان کرد: شما مدیران مدارس باید با طلاب علوم دینی بیش از پیش در ارتباط باشید و بتوانید مشکلات و دغدغه های آنان را با مرکز خدمات حوزه در میان بگذارید.

حجت الاسلام صفی خانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز گزارشی از برنامه های این مرکز را ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha