جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم تقویت حوزه های علمیه در سراسر کشور، تصریح کرد: با استفاده از علم روز و اساتید قوی در موضوعات مختلف باید زمینه حضور مبلغان قوی در سطح جامعه را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فعالیت های جهاد کشاورزی، گفت: جهاد مزیتی که نسبت به ادارت دیگر دارد، این است که خالصانه در خدمت مردم است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت حوزه های علمیه در سراسر کشور، تصریح کرد: با استفاده از علم روز و اساتید قوی در موضوعات مختلف باید زمینه حضور مبلغان قوی در سطح جامعه را فراهم کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همان طور که مقام معظم رهبری بارها به اهمیت مسائل فرهنگی تاکید فرمودند توجه به مسئله فرهنگ بسیار مهم است و طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید الگوی خوبی در بین مردم باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و والمسلمین تقوی یادآور شد: چه در زمان ریاست شورای سیاستگذاری و چه در جایگاه فعلی حاج آقای تقوی از مدیران برتر و نمونه کشور می باشند.

امام جمعه همدان ادامه داد: امیدوار هستیم با ثبت این تجارب سنگینی که در این مدت داشته اید که با موفقیت آن را سپری کرده اید دیگران را نیز با نحوه صحیح مدیریتی آشنا کنید.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از زحمات آیت الله طه محمدی تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha