شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
منصور سرگزی - ستاد اقامه نماز

حوزه/ منصور سرگزی با بیان اینکه در این اجلاسیه جدیدترین شیوه‌های دعوت به نماز ارائه خواهد شد، گفت: درواقع این اجلاسیه می‌کوشد تا فضایی برای ارائه ایده‌ها و تجارب در خصوص دعوت به نماز فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، منصور سرگزی، ظهر امروز در نشست خبری با محوریت بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، با اشاره به قرائت پیام مقام معظم رهبری و با بیان اینکه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز علاوه بر رئیس‌جمهور و وزرا افراد اثرگذار و صاحب‌نظر نیز مهمان استان سمنان خواهند بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه در این اجلاسیه جدیدترین شیوه‌های دعوت به نماز ارائه خواهد شد، تصریح کرد: درواقع این اجلاسیه می‌کوشد تا فضایی برای ارائه ایده‌ها و تجارب در خصوص دعوت به نماز فراهم کند.

وی افزود: اپلیکیشن شیوه دعوت به نماز طراحی و در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز معرفی خواهد شد،‌ بنابراین خانواده‌ها می‌توانند با دانلود کردن آن ضمن فراهم کردن فضایی شاد برای کودکان آن‌ها را به نماز تشویق کنند.

سرگزی با بیان اینکه وزرای آموزش‌وپرورش و علوم نیز در این اجلاس به سخنرانی خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز، میزگرد تخصصی برای بررسی مسائل، موانع و راهکارها برای دعوت نسل نو به نماز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز محور اصلی اجلاس سال جاری نماز است، افزود: یک هزار و 534 نفر از جامعه دانشگاهی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و ... محتواهای خود را با موضوع دعوت به نماز به دبیرخانه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز ارسال کردند و از صاحبان مقالات برتر نیز در این اجلاس تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه از بین 66 برگزیده، هفت نفر از برگزیدگان در استان خود مورد تجلیل قرار می‌گیرند، گفت: مجموعه این آثار به‌صورت کتاب منتشر می‌شود و این افراد محتواهای را شامل خاطرات، تجربیات برای دعوت به نماز، تبلیغ موفق در این زمینه، شعر، کتاب، داستان، مقاله و پژوهش به دبیرخانه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز ارسال کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha