جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری به اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، با هدف شرکت در نشست نخبگانی فعالان فرهنگی اهواز، به خوزستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی، در راستای شرکت در چند برنامه فرهنگی-دینی، به خوزستان سفر می‌کند.

نشست نخبگانی دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی، عنوان ویژه‌برنامه‌ای با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بعد بین‌المللی است که از سوی "مؤسسه جهادی عصر ظهور اهواز"، برگزار می‌شود و حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، سخنران ویژه آن می‌باشند.

همچنین شرکت و سخنرانی در یادواره نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، از دیگر برنامه‌های معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق سفر ۲ روزه به خوزستان است.

بر اساس این گزارش، یادواره شهدای ۴۸ شهید شهرک رزمندگان اهواز، از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری در مسجد امام خمینی(ره) شهرک رزمندگان برگزار می‌شود.

 لازم به ذکر است، نشست با مدیران مجموعه عصر ظهور اهواز، عنوان آخرین برنامه معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق است که إن شاءالله اخبار و تصاویر ویژه‌برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری در سفر ۲ روزه به خوزستان، از طریق خروجی این خبرگزاری منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha