جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، بر ضرورت معرفی علما و فرهیختگان حوزوی به جامعه تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، به نقش مهم و جایگاه اسن رسانه در فضای رسانه ای اشاره کرد و گفت: انتقال نیازها و مطالبات طلاب و اساتید مدارس علمیه و اطلاع رسانی از فعالیت های حوزه و روحانیت قزوین امری ضروری و مهم است.

وی ادامه داد: امروز در مدارس علمیه قزوین طلاب و اساتید نخبه حضور دارند که توانسته اند تالیفات خوبی را منتشر کنند و در عرصه های تبلیغی و فرهنگی نیز موفق بوده اند، لذ باید دست اندرکاران خبرگزاری حوزه این افراد را شناسایی و به جامعه جوان و نوجوان معرفی نمایند.

 مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین بیان کرد: شناسایی علما و فرهیختگان استان قزوین و معرفی مدارس علمیه و نقش آنها در توسعه دینی و فرهنگی استان از اولویت های جدی این خبرگزاری باشد که خوشبختانه این حرکت در این رسانه به خوبی مشاهده می شود، ولی باید تداوم داشته باشد.

وی، انتشار نشریه افق حوزه و همچنین توسعه فعالیت های خبرگزاری رسمی حوزه را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: باید از دست اندرکاران این رسانه قدردانی نمایم، چرا که اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات حوزه های علمیه را بر عهده دارند.

حجت الاسلام صفی خانی به  تولیدات رسانه ای حوزه علمیه قزوین نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این بخش توانسته تولیدات و برنامه های مستند در موضوعات مختلف را به خوبی تهیه و در شبکه ملی و استانی پخش نماید که کاری فاخر و ارزشمند است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین همچنین از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، در انعکاس به موقع برنامه ها و فعالیتهای این مرکز قدردانی کرد.

حجت الاسلام افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین نیز با بیان این که رسانه رسمی حوزه آمادگی دارد که فعالیت ها، برنامه ها مرکز خدمات و دیگر مراکز حوزوی را به نحو شایسته ای اطلاع رسانی کند، از راهیابی دو مستند «طریق عشق» و «سلام کرمانشاه» به جشنواره ابوذر خبرداد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha