جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان امام و رهبری در جامعه اسلامی، تصریح کرد: امروز طلاب اعم از خواهران و برادران باید اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله محمدی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند جایگاه رهبری را در جامعه کمرنگ کنند، ولی به فضل الهی و پشتیبانی ملت، نقشه های شوم آنها نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی دشمنان همیشه با تهدید، تحریم و ترورهای کور وحشیانه تلاش می کنند که ملت بصیر و رشید ایران اسلامی را از مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مایوس و دلسرد کنند، ولی به اهداف خود نرسیدند، چرا که این ملت با توکل به خد ا و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و حضور در عرصه های مختلف انقلاب، به دشمن ثابت کرده اند که در صحنه هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان امام و رهبری در جامعه اسلامی، بیان کرد: امروز طلاب اعم از خواهران و برادران باید اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنند.

وی اظهار کرد: دیدگاه و اندیشه سیاسی امام راحل، ولایت فقیه همان ولایت مولا علی(ع) است و بنیانگذار جمهوری اسلامی در انتخاب و معرفی حضرت آیت الله خامنه ای نیز درایت سیاسی و دوراندیشی خود را نشان دادند و امروز ایران اسلامی، به داشتن رهبری عالم و دانا به مسائل روز جهان افتخار می کند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:  استبکارستیزی، دشمن شناسی و داشتن خودباوری و استقلال که برگرفته از اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، سرلوحه افکار و اعمالمان قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: کلام مقام معظم رهبری امروز نقشه راه مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و نظام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha