سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست تخصصی

حوزه/ حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: تداوم و پیشرفت اسلام امروز مرهون علمای مومن و انقلابی است که این چنین توانسته طلاب و شاگردان برجسته و نخبه را تربیت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد عطایی در نشست تخصصی روشنگری با موضوع فرقه شیرازی ها که با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر برگزار شد، گفت: پیشینه ادیان و فرق گوناگون و شدت فعالیت این فرق با طلوع انقلاب اسلامی شدت گرفت، چرا که قبل از انقلاب اسلامی ایادی استکبار جهانی در ایران مرکز فعالیتی بر ای خود داشتند و هر کاری که خواستند انجام دادند و بعد از انقلاب اسلامی هم به ترور شخصیت ها و انجام کودتا اقدام کردند، ولی وقتی نقشه های خود را خنثی و بی اثر دیدند، به فکر تشکیل جناح ها و فرق مختلف افتادند.

حجت الاسلام عطایی خاطرنشان کرد: پیدایش فرقه شیرازی ها با آنکه ملبس به لباس روحانیت هستند، برای جامعه اسلام دردآور است.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: هدف این فرقه ها مانند اهداف خوارج هستند که در مقابل امام ایستادند و امروز خواهران طلبه باید مجهز به بصیرت دینی و سیاسی بوده و این موارد را در خود به خوبی تقویت نمایند.

حجت الاسلام عطایی اظهار کرد: امروز دشمنان با ترویج افکار انحرافی و خرافات افراد بی بصیر دینی و سیاسی را فریفته و تا جایی که حتی به وجود امام حقه شک می کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: تداوم و پیشرفت اسلام امروز مرهون علمای مومن و انقلابی است که این چنین توانسته طلاب و شاگردان برجسته و نخبه را تربیت نمایند.

حجت الاسلام عطایی به هوشیاری آحاد ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان اشاره و بیان کرد: امروز شما طلاب حوزه های علمیه خواهران باید شبهاتی که در رابطه با احکام دینی اسلامی در شبکه های مجازی منتشر نموده را رصد و به خوبی به آنها پاسخ دهید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha