جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اندیشه راقی

حوزه/ رئیس خانه اندیشه ولایت استان قزوین از ارسال ۴۰ مقاله علمی به همایش بزرگ «اندیشه راقی» اشاره کرد و گفت: ۴۰ مقاله علمی در زمینه دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به دبیرخانه همایش ارسال شده است. همچنین دراین همایش از کتاب «منشور حوزه و روحانیت» رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله محمدی، رئیس خانه اندیشه ولایت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند تبیین اندیشه هاو بیانات راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی است و به نوعی فرمایشات معظم له در جامعه اسلامی دردمان همه دردها است.

وی ادامه داد: در عمر ۴۰ ساله انقلاب، ولایت‌مداری به معنای واقعی کلمه شکل گرفته و  مردم در عرصه‌های مختلف خصوصا در دوران دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم و وطن به بهترین شکل در اوج تبعیت از ولایت فقیه هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز دشمن برای ایجاد خدشه به باورهای ایمانی و اعتقادی مردم و پیوند آنان با ولایت فقیه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بسیاری کرده، افزود: آنچه که در این چهل سال ایران اسلامی را با اقتدار، عزت و امنیت در اوج قله پیشرفت قرار داده، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: ملت ایران همواره در خط مقدم مبارزه با مستکبران عالم و در صدر آنها آمریکا و رژیم اشغالگر قدس قرار دارد و در این مسیر هرگز سستی به خود راه نمی دهد.

وی به تعامل خانه اندیشه ولایت با حوزه علمیه قزوین و ائمه جمعه و جماعات اشاره و بیان کرد: نشست های تخصصی در زمینه تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری برگزار شده است و نتایج خوب و ارزشمندی داشته است.

رئیس خانه اندیشه ولایت استان قزوین از ارسال 40 مقاله علمی به همایش بزرگ «اندیشه راقی» اشاره کرد و گفت: 40 مقاله علمی در زمینه دیدگاه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به دبیرخانه همایش ارسال شده است. همچنین دراین همایش از کتاب «منشور حوزه و روحانیت» رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha