جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 ترامپ

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که ملت ایران بارها در امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده و هیچ گونه ترسی از عربده کشی ها استکبار جهانی به ویژه آمریکا نداشته و نخواهد داشت، گفت: استکبار با تمام ایادی تلاش می کنند افق جمهوری اسلامی را سیاه جلوه دهند، اما به برکت توکل و اراده ملت هر روز شاهد توفیقیات درخشان در این کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: امروز ایران اسلامی رهبری اندیشمند، حکیم، شجاع و عالم و ملتی با بصیرت و آگاه دارد و همین حضور در صحنه های مختلف باعث شده که دشمنان مدام این کشور با اقتدار را مورد تهدید و تحریم قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که ملت آگاه و رشید بارها در امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده و هیچ گونه ترسی از عربده کشی ها استکبار جهانی به ویژه آمریکا نداشته و نخواهد داشت، افزود: استکبار جهانی با تمام ایادی تلاش می کنند افق جمهوری اسلامی ایران را سیاه جلوه دهند، اما به برکت توکل و اراده ملت هر روز شاهد توفیقیات درخشان در این کشور هستیم.

وی با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند که چراغ پرفروغ دین و اعتقادات مردم را کمرنگ و کم نور کنند، اما به یاری خداوند نقشه های آنها مثل همیشه نقش برآب می شود، اظهار کرد: امروز در سایه جانفشانی شهدا و همت مردم، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در اوج عزت و اقتدار قرار داریم.

حجت الاسلام انصاری با بیان این که دشمنان در این چهل سال نتوانسته اند خواسته ها و اهداف شوم خود را در منطقه به مرحله اجرا در آورند، بیان کرد: امروز در مقطع حساسی قرار داریم و دشمن با برنامه های تخریبی خود سعی می کند مردم را مایوس کند تا به هدفش برای تخریب نظام نزدیک شود.

رژیم اسراییل در ورطه سقوط قرار دارد

استاد حوزه علمیه قزوین به نابودی رژیم اسرائیل و فروپاشی آن اشاره و بیان کرد: در سال های اخیر دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف در جبهه اسلام از طریق حمایت از گروهک های تروریستی تکفیری در منطقه، تلاش کرده اند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد، ولی این رژیم جعلی در سراشیبی سقوط و نابودی است، رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند «اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha