پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یک توسعه دهنده املاک در لندن، تصویر مسجد را از عکس های بازاریابی حذف کرد

حوزه/ در شکایت مسلمانان شمال لندن آمده است که یک توسعه دهنده املاک به صورت تعمدی اقدام به حذف مسجد از آگهی ها و عکس های بازاریابی کرده است و این اقدام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thesun، نمازگزاران مرکز فرهنگی اسلامی و مسجد در منطقه هورنسی در شمال لندن، از یک توسعه دهنده املاک به خاطر حذف مسجدشان در آگهی ها و عکس های بازاریابی شکایت کرده و وی را متهم به اسلام هراسی کردند.

توسعه دهند املاک خانه های جدید فایرویو، در اقدامی اسلام هراسانه، تصویر مناره ها و گنبد مسجد را با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری از تصاویر بازاریابی املاک حذف کرده و به جای آن یک ردیف درخت در مقابل ساختمان ها گذاشته است.

مصطفی الوچا 47 ساله در این باره گفت: آن ها نگران هستند که نشان دادن مسجد به فروش شان آسیب بزند و سعی دارند وانمود کنند که مسجد وجود خارجی ندارد.

سراج دین 57 ساله یکی از مسلمانان محلی نیز می گوید: شاید نگران هستند که مردم از دیدن مسجد بترسند و نمی خواهند خانه های پر زرق و برق شان را کنار مسجد ببینند! اما مسجد باید همانطور که هست نشان داده شود و در این تصویر مسجد را شبیه یک انبار شده است.

 شکیل احمد 35 ساله، قصاب محله و یکی از اعضای مسجد می گوید: وانمود کرده اند که مسجد ما وجود ندارد و این اقدام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. وقتی اولین بار تصاویر را دیدیم تصور کردیم که مسجد پشت خانه ها پنهان شده اما به سرعت متوجه شدیم که این کار یک ابزار بازاریابی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha