شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
اصفهان

حوزه/ کارگاه تربیت مربی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت تقویت علمی و مهارتی اساتید تفسیر حوزه های علمیه و مهجوریت زدایی از قرآن کریم و وارد کردن قرآن در فرهنگ و زندگی مردم «کارگاه مقدماتی تربیت مربی مهارت های بیان تفسیر» برگزار می شود.

وی با اشاره به همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تمهید و معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت در برگزاری این کارگاه آموزشی، افزود: این کارگاه در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری با شرکت 77 نفر از اساتید تفسیر مدارس علمیه و دانش آموختگان رشته تفسیر استان برگزار می شود. 

معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: این کارگاه در قالب دو کلاس و شامل 32 ساعت آموزشی با سرفصل آشنایی با مفاهیم مرتبط تفسیر، مقدمات ورود به سوره توسط اساتید مجرب از قم برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این طرح شامل 4 چهار دوره کارگاه، مهارت های بیان تفسیر1 و 2، کارگاه فرهنگ سازی پوشش در قرآن و کارگاه فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن برگزار می گردد.  

 بهشتی در پایان افزود: امید است با برگزاری این کارگاه های مهارتی گامی مهم جهت غنی سازی مهارت های بیان تفسیر اساتید و مبلغان برداشته شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha