سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کریمیان

حوزه/مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۳۰۰ ثبت نامی اکران کننده فیلم عمار در استان داشته ایم، گفت: خراسان جنوبی تاکنون ۱۵ اثر به جشنواره فیلم مردمی عمار ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مجید کریمیان رییس حوزه هنری خراسان جنوبی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: جشنواره عمار یکی از جریان های اسلامی برای پاسخ به فتنه ۸۸ است.

وی افزود: هر ساله رغبت جامعه مردمی به جشنواره فیلم عمار افزایش می یابد و امسال نیز بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم عمار کامل کننده فیلم فجر است، بیان داشت: این جشنواره بیانگر هویت اسلام بود اما به دلیل تفکر لیبرالی نه تنها مظلوم واقع شد بلکه نشان گر جریان انقلابی نیست.

کریمیان اعلام کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب انیمیشن و فیلم های کوتاه اکران می شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اکران این فیلم ها در شهرهای مختلف ایران، از طریق شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف جهان نیز اکران می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی از اکران این فیلم ها در یمن و سوریه خبر داد و گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار به منظور دفاع از هویت فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی است.

کریمیان در ادامه با بیان اینکه امسال ۳۰۰ ثبت نامی اکران کننده فیلم عمار در استان داشته ایم، عنوان کرد: خراسان جنوبی تاکنون ۱۵ اثر به جشنواره فیلم مردمی عمار ارسال کرده است.

وی با اعلام اینکه اکران فیلم های مردمی جشنواره عمار پنجم دی ماه آغاز می شود، مطرح کرد: همزمان با مراسم افتتاحیه، عملیات فرهنگی «چله فیلم انقلاب اسلامی» نیز اکران می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه سینما سیار عمار در خراسان جنوبی افتتاح می شود، گفت: در این سینما سیار، فیلم های عمار با کیفیت سینمایی پخش می شود.

کریمیان اضافه کرد: در سالهای قبل فیلم های مردمی عمار در ۷۰ نقطه از استان اکران می‌شده که پیش بینی می شود در امسال هم به همین میزان اکران داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار اکران فیلم ها، جمع آوری کمک به جبهه های مقاومت یمن و سوریه را خواهیم داشت، بیان داشت: جشنواره عمار بزرگ ترین نذر فرهنگی در حوزه جنگ نرم است، افزود: این جشنواره بهترین خاکریز جنگ نرم بوده که تاکنون انفلاب اسلامی تجربه کرده است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha