جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: امت اسلام از دستاورد های مقاومت بهره مند شد و پروژه های تکفیری، اسرائیلی و آمریکایی در سوریه رو به نابودی گذاشت و خروج نیرو های آمریکا از سوریه اقرار به شکست آنها در منطقه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی گفت: لبنان به خاطر بحران تشکیل دولت گرفتار یک فاجعه داخلی شده است و هیچ افق روشنی در حل این بحران وجود ندارد و این مشکل به هشتمین ماه خود رسیده است، زیرا برخی با نمایندگی "گفتمان مشورتی" که نامزد های آن در انتخابات پیروز شدند، مخالفت می کنند و حق آنان را نادیده می گیرند.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر اشاره کرد: با جانفشانی مقاومت، امت از دستاورد های آن بهره مند شد و پروژه های تکفیری، اسرائیلی و آمریکایی در سوریه رو به نابودی نهاد و خروج نیرو های آمریکا سوریه اقرار به شکست او در منطقه است.

وی تصریح کرد: شکست آمریکا در مقابل پیروزی سوریه و محور مقاومت انجام شد و این پیروزی های معادلات جدیدی را در منطقه ترسیم می کند و بر قدرت مقاومت و ضعف محور اسرائیلی، سعودی و آمریکایی می افزاید.

شیخ قاووق در پایان در پایان بیان داشت: سفر های آمریکایی ها به لبنان و منطقه، شکست آمریکایی ها را جبران نخواهد کرد و هیچ تأثیری بر معادله هایی که پیروزی های مقاومت و محور آن ترسیم کرده اند، ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha