پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 477659
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
آیت الله سید هاشم حمیدی نماینده سابق ولی فقیه در دانشگاه علم صنعت

حوزه/ آیت الله حمیدی گفت: در نامه ای به رئیس جمهور محترم یادآور مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود؛ شما روحانی هستی و اگر قدم کجی برداشته شود، به نام روحانیت تمام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سیدهاشم حمیدی، پیش از ظهر امروز در جلسه طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که در مسجد آیت الله سید مصطفی خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده و خون های بسیاری برای آن ریخته شده است.

مدیر اسبق حوزه علمیه تهران ادامه داد: کشور ایران در گذشته زیر سلطه اجانب بوده و آمریکا ورود مستقیم به این کشور داشت، اما به برکت انقلاب اسلامی، دست اجانب از این کشور کوتاه شد، لذا باید شکرگزار باشیم که در چنین زمانی حضور داشته و انقلاب اسلامی حاکم در این کشور است.

وی به برخی مشکلات کشور اشاره کرد و افزود: در نامه ای به رئیس جمهور محترم یادآور مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود؛ شما روحانی هستی و اگر قدم کجی برداشته شود، به نام روحانیت تمام خواهد شد.

آیت الله حمیدی در ادامه با بیان این که استان همدان دارای افتخارات و بزرگان بسیاری است و سزاوار نیست کارهای خلاف شرع در آن انجام شود، تصریح کرد: ترویج موسیقی در جمهوری اسلامی ایران خلاف منویات امام راحل(ره) است و استاندار همدان باید بداند که نباید چنین خلاف هایی در این استان اتفاق بیفتد.

مدیر اسبق حوزه علمیه تهران در پایان گفت: طلاب باید ساده زیست باشند و با مردم و جامعه ارتباط برقرار کنند و زندگی بزرگان را سرمشق فعالیت های خود قرار دهند تا بتوانند در ماموریت های طلبگی موفق شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدهادی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم