جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نظامیان اسرائیل پرچم فلسطین را از مسجدی در بیت المقدس پایین کشید

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی پس از اینکه نتوانستند به مسجدی در العساویه در بیت المقدس وارد شوند، نردبانی بر روی دیوار گذاشته و پرچم فلسطین و عکس شهید فلسطینی را پایین کشیدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeastmonitor، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین را از مسجدی در العساویه، یک منطقه شهری در همسایگی بیت المقدس پایین کشیدند.

به گفته محمد ابوحماس، یکی از اعضای کمیته محلی این مسجد، نظامیان ابتدا سعی کردند به این مسجد یورش ببرند، با این حال زمانی که نتوانستند به مسجد وارد شوند، یک نردبان روی دیورا گذاشته و پرچم فلسطین را به همراه عکس شهید زندانی فلسطینی با نام فارس بارود را که روز چهارشنبه در زندان های اسرائیل به شهادت رسید را پایین کشیدند.

«فارس بارود» (۵۱ ساله) قدیمی‌ترین اسیر اهل نوار غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از وخامت حالش و به سبب بی‌توجهی پزشکان صهیونیستی در داخل زندان، روز چهارشنبه به شهادت رسید. این شهید فلسطینی در سال 1991 توسط نظامیان به اسارت گرفته شده و به خاطر به هلاک رساندن یک شهرک نشین اسرائیلی به حبس ابد محکوم شده بود. وی سال های بسیاری  را در اسارتگاه اسرائیلی سپری کرده بود و در این سال های پررنج به بیماری های متعددی چون آسم، بیماری کبدی و فتق مبتلا شده بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
    0 0
    کی زمان نابودی اسراییل تروریست و غاصب فرا میرسه تا دونه به دونه این اسراییلی ها رو کشت