پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
النجبا

حوزه /به طور قطع جمعیت العمل الاسلامی"امل" بحرین اقدام ظالمانه تروریست خواندن "نجبا" را محکوم کرده و آن را دخالت آشکار در امور داخلی عراق محسوب می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی اقدام دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا مبنی بر قرار دادن جنبش النجباء عراق ( با 10 هزار نیروی مبارز در مقابله با تروریست ها )، در فهرست سیاه وزارت خزانه‌ داری این کشور جنبش العمل الاسلامی بحرین این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حکومت آمریکا جنبش حزب الله النجباء و دبیرکل آن را در لیست تروریستی قرار داد و این درحالی است که چشم بر اقدامات آل خلیفه و آل سعود و صهیونیست ها می بندد و در دخالتی آشکار در امور داخلی جمهوری عراق وزارت خزانه داری آمریکا جنبش حزب الله النجباء و جناب شیخ اکرم الکعبی دبیر کل این جنبش را در لیست تروریست ها وارد می کند.

به طور قطع جمعیت العمل الاسلامی "امل" بحرین این طبقه بندی و اقدام ظالمانه را محکوم کرده و آن را دخالت در امور داخلی عراق محسوب می کند و این شیوه احمقانه ای است که دیکته رژیم صهیونیستی و  مزدوران آنها در منطقه است و به حکومت آمریکا  نادیده گرفتن جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت ها و پشتیبانی های آنها از ساختارهای دیکتاتوری مستبد در منطقه که در صف مقدم آن آل خلیفه و آل سعود هستند، تذکر داده می شود. دولتی که حتی به تصمیمات وزات خارجه اش و مراکز تحقیقاتی قابل اعتماد همچون "موسسه کارنیگی" در زمینه صلح بین الملل و بقیه سازمان ها  در زمانی که مسئله مربوط به این سازمان ها است بی اعتنایی  می کند.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین در حال حاضر که این اقدام و تصمیم را مردود می داند، دولت آمریکا را از اتخاذ چنین سیاست هایی جانبدارانه از نیروهای استعماری و استبدادی در منطقه بر حذر می دارد و آن را خشونت  و دشمنی آشکار نسبت به نیروهای آزادی خواه ملی می داند و تاکید می کند این تصمیم ها قادر نیست روابط حسنه و خوبی را بین حکومت آمریکا و ملت های منطقه ایجاد کند. 

همانا ما اعلام می کنیم؛ که با تمام وجود در کنار حزب الله النجباء(یکی از شاخه های حشد الشعبی) حزبی که داعش را از عراق بیرون راند و دبیر کلشان جناب شیخ اکرم الکعبی شخصیتی ملی و معتدل و رهبر جنبش مقاومت تا قطع دست مستکبرین از سرزمین هایمان  ایستادگی می کنیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha