شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای زنان مسلمان کانادا، بودجه برای ارتقای فعالیت های بانوان دریافت کرد

حوزه/ شورای زنان مسلمان در کانادا بودجه ۷۶۱ هزار و ۷۲۰ یورویی دریافت کرده است. این سازمان که از سال ۱۹۸۲ راه اندازی شده هدفش حمایت از زنان مسلمان در جامعه غربی کانادا می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک نهاد متعلق به زنان مسلمان در کانادا ، که برنده جایزه بوده است، بودجه 761 هزار و 720 یورویی برای ارتقاء فعالیت های بانوان و دختران مسلمان دریافت کرده است.

شورای زنان مسلمان کانادا اعلام کرد با دریافت بودجه به شناخت هویت بانوان مسلمان  کمک رسانی می کند. نزهت جعفری مدیر اجرایی این شورا گفت: ماموریت ما حمایت از بانوان مسلمان در راستای بهتر سازی زندگی از طریق مشارکت اجتماعی، تحقیقات و تغییرات مثبت است.

وی افزود: دریافت این بودجه مایه افتخار است. به خصوص اینکه نخستین مسلمان به عنوان وزیر به کابینه فدرال افزوده شده است.

مریم منصف وزیر توسعه بین المللی و وزیر امور زنان و برابری جنسیتی در تورنتو گفت: ما قدردان سازمان های اسلامی بانوان هستیم که در دهه های گذشته با بودجه های محدود، تلاش هایشان را برای برداشتن سدهای پیش روی زنان به کار گرفته اند.

وی گفت: جنبش زنان در سرتاسر کانادا بارها از دولت خواستار منابع قابل اعتماد، قابل پیش بینی و دردسترس برای تامین پایداری فعالیت هایش شده و این بار دولت گوش داده است. با این بودجه به آن ها کمک می کنیم تا بتوانند توسعه پیدا کرده و مقاومت نشان دهند.

وی افزود: با حمایت از جنبشی که تاکنون به نتایج فوق العاده ای دست یافته، طبقه میانی جامعه را رشد داده، خانواده ها واجتماعات را تقویت کرده و آخرین شانس پایدار را ایجاد می کنیم که به نفع همه است.

به گفته منصف، دولت همچنین در 250 پروژه سازمان های زنان و سازمان های بومیان در سرتاسر کانادا سرمایه گذاری کرده است.

 

گفته می شود شورای زنان مسلمان کانادا در سال 1982 راه اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha