پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه «تمامی ستارگان» هنرمندی زنان مسلمان در اتاوا را به نمایش می گذارد

حوزه/ نمایشگاهی با عنوان «تمامی ستارگان» توسط سازمان اسلمای «ظهور زنان مسلمان» قرار است به زودی در اتاوای کانادا برگزار شود و که هدف آن ارتقای هنری بانوان مسلمان در این منطقه از کانادا است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از muslimlink، نمایشگاه «تمامی ستارگان»، یکی از آخرین رویدادهای اجرا شده توسط سازمان «ظهور زنان مسلمان» در 16 نوامبر در اتاوای کانادا برگزار می شود. هدف این نمایشگاه، ارتقاء هنری زنان مسلمان در منطقه پایتخت کانادا اعلام شده است.

گفتنی است از نوامبر 2008 تاکنون سازمان «ظهور زنان مسلمان» که یک گروه متشکل از بانوان مسلمان مستقر در اتاوا می باشد، سلسله نمایشگاه هایی برگزار کرده است. این گروه هدفش را تقویت استعدادهای نهفته زنان مسلمان محلی از طریق کارهای هنری بصری و همچنین هنرهای نمایشی مانند شعر، نمایش و موسیقی اعلام کرده است.

 برنامه ای در قالب جدید با عنوان «سبک نمایش گفتگو» امسال در این نمایشگاه که تنها مخصوص بانوان (بالای 10 سال) می باشد، برگزار شده که شامل اجراهای زنده شعر، موسیقی و طنز می باشد.

زنان از کلیه جوامع دینی به شرکت در این رویداد استقبال کرده اند. این نمایشگاه همچنین هرساله کمک هایی برای خیریه های محلی جمع آوری می کند. موسسات خیریه از جمله سازمان «خدمات به زنان مهاجر در اتاوا» و «خانه روگر نیلسون» که به خانواده ها و کودکان نیازمند کمک رسانی می کنند نیز از محل درآمدهای قبلی این موسسه کمک مالی دریافت کرده اند

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha