جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمپین خیریه مسلمانان کانادا برای کمک به بازماندگان حمله ون در تورنتو

حوزه/ دو سازمان خیریه «امداد اسلامی کانادا» و «زکات کانادا» کمپینی برای جمع آوری کمک های مالی به بازماندگان و مجروحان حادثه حمله ون در تورنتو راه اندازی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از muslimlink، مسلمانان کانادا از طریق دو سازمان خیریه اسلامی، کمپینی برای کمک به قربانیان «حمله ون در تورنتو» راه اندازی کردند. دو سازمان خیریه «امداد اسلامی کانادا» و «زکات کانادا» به تازگی کمپینی برای کمک مالی به بازماندگان قربانیان حمله وحشتناک ون که دو روز پیش در شهر تورنتو کانادا اتفاق افتاد راه اندازی کرده اند.

در بیانیه منتشر شده توسط این کمپین آمده است: این کمپین خیریه به منظور حمایت از خانواده های قربانیان حادثه یانگ و فینچ که منجر به کشته شدن 9 نفر و زخمی شدن 16 تن دیگر شد راه اندازی شده است. بیایید عشق و حمایتمان را از نیازمندان در این زمانه سخت ابراز کنیم.

لازم به ذکر است هر دو سازمان مذکور در جمع آوری کمک های مالی در زمان فاجعه در سطح بین المللی و محلی تجربیات موفقی از خود نشان داده اند.

سازمان خیریه «زکات کانادا» سال گذشته پروژه ای با عنوان «دعوت نت» را برای جمع آوری کمک های مالی برای بازماندگان، مجروحان و خانواده های قربانیان حمله تیراندازی به مسجد کبک در کانادا راه اندازی کرد و موفق به جمع آوری بیش از 800 هزار دلار برای آنان شد. سازمان «امداد اسلامی» نیز اخیرا اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از پناهندگان روهینگیا در بنگلادش کرده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha