جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
چهارمین همایش «به جای من بودن» بانوان مسلمان کانادا برگزار می شود

حوزه/ چهارمین نشست «به جای من بودن» به منظور تقویت جنبه های مختلف زندگی بانوان مسلمان، امسال قرار است با عنوان «خیزش مسلمانی» دو روز دیگر در مرکز کنوانسیون های شهر کلگری کانادا برگزار شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، چهارمین نشست اسلامی با عنوان «به جای من بودن» که به منظور ارتقای جنبه های مختلف زندگی بانوان مسلمانان می باشد قرار است در مرکز کنوانسیون های تلوس در کلگری کانادا برگزار شود.

این همایش که تنها متعلق به بانوان مسلمان در کانادا می باشد با همکاری سازمان «ماموریت رحمت» یک سازمان خیریه اسلامی در این کشور برگزار می شود.

یکی از برگزارکنندگان این همایش به خبرنگاران گفت: نخستین دور  این نشست ها در سال 2014 در تورنتوی کانادا برپا شد. ما یک گروه از دختران مسلمان بودیم و با همکاری سازمان «ماموریت رحمت» کانادا این همایش را برگزار کردیم که در همان سال نخست با موفقیت فوق العاده ای مواجه شد.

وی افزود: همایش امسال «خیزش مسلمانی» نام گرفته است و درباره تمام تلاش های مسلمانان در راستای یک هدف یعنی رحمت و رضای خداوند است. بخشی از رضایت الهی بهترین بودن در هر کار و عملی می باشد.

چالش های زنان مسلمان در جوامع غربی

این برگزار کننده در پایان گفت: آنچه نشست ما را در چهار سال گذشته منحصر به فرد ساخته است این است که بسیاری از چالش هایی که ما زنان مسلمان در جوامع غربی با آن روبرو هستیم مخصوص ماست و این همایش فضایی را برای زنان مسلمان فراهم می کند که حاوی حمایت و پشتیبانی، پاسخ پرسش هایشان، تقویت روحیه و به دست آوردن خواهران جدید است.

گردهمایی مذکور با مشارکت مسلمانان کانادایی از طریق داوطلبان، گفتگوها و بازخورد ها ارتباط برقرار می کند. در این نشست ها همچنین تعدادی کارگاه آموزشی درباره موضوعات خانوادگی مختلف و مرتبط با زنان مسلمان برگزار می شوند. یکی از این کارگاه های آموزشی با عنوان «بازاریابی خویشتن به عنوان یک مسلمان» به بانوان مسلمان می آموزد که چگونه شخصیتی قوی داشته باشند و در عین حال خویشتن درونی شان را حفظ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha