جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدویت

حوزه/ نخستین جشنواره ملی مهدویت عصرگاه امروز با تجلیل از برگزیدگان از سراسر کشور در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نخستین جشنواره ملی مهدویت عصرگاه امروز 20 اسفندماه با حضور شخصیت های ملی و استانی در دانشگاه حضرت معصومه(س) به کار خود پایان داد.

در این جشنواره که به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم، حوزه علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز تخصصی مهدویت، مرکز تخصصی موعود، دفتر تبلیغات اسلامی و.... برگزار شد، شخصیت های علمی و هنری و اجرایی استانی و ملی و دانشگاهی و حوزوی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اینکه انتظار دارای مفهومی اعتراضی برای رسیدن به نقطه مطلوب است بیان کرد: امروز با وجود حکومت اسلامی نیز باید برای رسیدن به نقطه کمال مطلوب که همان فرج مهدی موعود(عج)است تلاش کنیم.

وی یادآورشد: در حال حاضر به دلیل گسترش رسانه‌ها و فضای مجازی، شبهات در خصوص مهدویت به طور گسترده‌ای در حال انتشار است و باید این شبهات توسط کارشناسان و متخصصان پاسخ داده شود.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره، 17کارگاه و نشست‌های تخصصی متعددی برگزار شد؛ همچنین طبق فراخوانی که در کل کشور صورت گرفت، 1245 اثر در 4بخش اصلی و محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با داوری های صورت گرفته، 57 اثر به عنوان آثار برتر مشخص شد.

در این مراسم با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی پرچم متبرک به امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب تشریفاتی خاص فضای جشنواره مهدویت را معطر کرد.

اجرای برنامه های هنری و پرده خوانی مهدوی از دیگر برنامه های این مراسم بود و در نهایت برندگان این جشنواره در بخش های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند و از میان حضار مراسم نیز به قید قرعه جوایز سفر دانشجویان به مشهد مقدس اعطا شد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha