دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی حمله تروریستی در دو مسجد نیوزیلند را به شدت محکوم کرد و گفت: هیچ دینی در دنیا با ترور موافق نیست و عاملان حمله ترویستی این حادثه دشمن انسانیت بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان حمله تروریستی در دو مسجد نیوزیلند را به شدت محکوم کرد و گفت: هیچ دینی در دنیا با ترور موافق نیستند و عاملان حمله ترویستی این حادثه دشمن انسانیت بودند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان از دولت نیوزیلند خواست با شناسایی سریعتر عاملین این حادثه بزرگ؛ عدالت را اجرا کرده و فارغ از هرگونه ملاحظه‌ای با آنان برخورد کند و دولت نیوزیلند امنیت مسلمانان و مقامات مقدس مسلمان را تامین کند.

وی بر ضرورت یکپارچه شدن جهانیان و تلاش‌ برای نابودی تروریسم تاکید کرد و اظهار داشت: ما همیشه این‌گونه حادثه ها را محکوم کرده و به دنبال اتحاد میان مذاهب هستیم، زیرا کشورهای اسلامی به ویژه پاکستان، درحال مبارزه با تروریست ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در پایان این حادثه تلخ را به خانواده قربانیان تسلیت گفته و از خداوند متعال خواستار علو درجات برای شهدای این فاجعه و شفای عاجل برای مجروحان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha