چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ششمین مسجد در بیرمنگام هدف حمله ارازل نژادپرست قرار گرفت

حوزه/ در حمله به مساجد بیرمنگام در روزهای اخیر، به ششمین مسجد و مرکز اسلامی در این شهر حمله شد که خساراتی در برداشت ، پلیس اعلام کرده گشت زنی را افزایش می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از metro، باوجود اینکه نیروهای پلیس در بریتانیا گشت های محلی را افزایش داده اند، ششمین مسجد در شهر بیرمنگام مورد حمله اراذل و اوباش نژادپرست قرار گرفته و خساراتی به ساختمان آن وارد شد.

این حمله شنبه صبح در مرکز اسلامی در جاده کرومر در بیرمنگام رخ داد و بازرسان پلیس بر این باور هستند که حمله به این مسجد به حملات اخیر علیه 5 مسجد دیگر در ارتباط است.

افسران ضدتروریسم پس از حمله به 5 مسجد دیگر در بیرمنگام، شکستن شیشه ها و خسارت وارد کردن به ساختمان مساجد با پتک در ساعات اولیه روز پنج شنبه ، تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند.

پلیس میدلندز غربی روز گذشته اعلام کرد که یک مرد 34 ساله در این رابطه خودش را تسلیم کرده و بازداشت شده است. با این حال پلیس اعلام کرده که او جزو یک گروه حمله کنندگان نبوده و تحقیقات برای یافتن عاملان اصلی همچنان ادامه دارد.

جواد خان مدیر شورای مساجد بیرمنگام نیز ابراز امیدواری کرد که این حوادث اخیر، با هم ارتباطی نداشته باشند و جرایم جداگانه باشند.

پلیس اعلام کرد گشت زنی را به ویژه در مناطق کلیدی شهر و مراکز دینی به منظور افزایش امنیت افزایش خواهد داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha