پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تلاش مهاجمان برای تخریب مسجد محلی در اندونزی با بیل مکانیکی

حوزه/ به گفته شاهدان عینی و روستاییان ساکن سوکارامایی در سوماترای شمالی در اندونزی، مهاجمین با بیل مکانیکی قصد تخریب مسجد را داشته اند که چند زن محلی به داخل مسجد دویده و مانع این اقدام شده اند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از antaranews، پلیس منطقه مدان، پایتخت استان سوماترای شمالی در اندونزی، تایید کرد عده ای به مسجد امل سیلاتوراهیم در روستای سوکارامایی حمله کرده اند و تحقیقات برای یافتن عاملان این تهاجم ادامه دارد.

 تامبونان، رئیس بخش بازرسی جنایی پلیس منطقه مادان، در این رابطه به خبرنگاران گفت: ما هنوز در حال تحقیق برای این پرونده هستیم. ساکنان محلی این حمله را به ما گزارش داده اند.

گفته می شود روز سه شنبه 50 نفر مجهز به بیل مکانیکی حوالی ساعت 11:30 به مسجد حمله کرده، و اموال مسجد را از جمله فرش و صندوق های خیریه به سرقت برده اند.

مهاجمین همچنین سعی داشتند با بیل مکانیکی مسجد را تخریب کنند. یکی از ساکنین محلی نماینده مردم را از این واقعه مطلع کرد. گفته می شود پس از ورود چندین زن برای دفاع از مسجد ، تلاش آنها برای تخریب ساختمان مسجد متوقف شد.

مهاجمان همچنین به چندین دستگاه الکترونیکی دیگر در مسجد مانند تهویه هوا و پنکه آسیب رسانده اند.

با حضور بیشتر ساکنان محلی در مسجد ، مهاجمان نتوانستند ساختمان را تخریب کنند و برای فرار از درگیری فیزیکی با افراد محلی از منطقه گریختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha