جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملی پوشان هاکی ترکیه و نیوزیلند، به قربانیان حملات مساجد ادای احترام کردند

حوزه/ طی مراسمی که پیش از آغاز رقابت های بین المللی قهرمانی هاکی روی یخ در رومانیا برگزار شد، بازیکنان تیم های ملی ترکیه و نیوزیلند، به قربانیان حملات تروریستی در مساجد کرایست چرچ ادای احترام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»به نقل از radionz، بازیکنان تیم های ملی هاکی روی یخ بانوان ترکیه و نیوزیلند روز گذشته، پیش از آغاز رقابت ، طی مراسمی به قربانیان حمله تروریستی در مساجد نیوزیلند ادای احترام کردند.

در این حمله تروریستی مرگبار، یک نژادپرست استرالیایی تبار ماه گذشته به دو مسجد در شهر کرایست چرچ نیوزیلند حمله کرده و 50 نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده و عده دیگری را مجروح ساخت.

درحالی که حمله تروریستی بوده است، اما دادگاه استرالیا متهم را به 50 فقره قتل محکوم می سازد.

در همین راستا روز گذشته در آغاز مسابقات بین المللی قهرمانی فدراسیون جهانی هاکی روی یخ رومانیا، بازی دو تیم ترکیه و نیوزیلند برای ادای احترام به قربانیان حملات به تاخیر افتاد.

گفته می شود انجمن مسلمانان ساتلند نیوزیلند نیز قرار است امروز بعدازظهر مراسمی برای یادبود قربانیان حملات تروریستی کرایست چرچ برپا کنند، در این رویداد میان ادیانی سخنرانی ها و دعاهایی از سوی رهبران مسلمان و دیگر شخصیت ها به صورت رسمی به اجرا گذاشته خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha