یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار آقاخانی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: جشن و روز نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، لذا ۵ هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سردار علیرضا آقاخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهارداشت: نگاه و توجه به قم به ویژه برگزاری جشن های نیمه شعبان عزم ملی را می طلبد و نباید صرفا بر عهده استان باشد.

وی  با بيان اينکه براي نیروی انتظامی پاسداري از رويداد بين المللي تامین امنیت مراسم نیمه شعبان افتخار است، افزود: مهم ترين موضوع اين مراسم امنيت زائران بوده که بر عهده پليس است بنابراین بایستی نگاه ما به مراسم جشن نیمه شعبان در قم اعتقادی و ارزشی بوده تا عمل مان انقلابی شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به گستره فعالیت های مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در بخش های انتظامي، عملياتي، ترافيکي، پشتيباني و اطلاع رساني، تصریح کرد: به دليل افزايش ضريب امنيت و انضباط، 16 پايگاه انتظامي، عملياتي و تخصصي پليس هاي اطلاعات، راهور و آگاهي در مسجد جمکران حضور خواهند داشت.

وی گفت: 5 هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم بر عهده دارند، اين ماموريت بزرگ براي پليس فرصتي فراهم مي کند که انضباط و توانمندي هاي خود را به نمايش بگذارد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: اجتماع مردم در کنگره عظيم نيمه شعبان در مسجد مقدس جمکران در کل دنيا بي نظير بوده که اين نشأت گرفته از عنايت خاص امام زمان (عج) است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی، حمایتی و نظامی در جشن نیمه شعبان به شکل ملی وارد میدان می شوند و امیدواریم این مراسم به بهترین وجه برگزار شود.

سردار آقاخانی گفت: اقدامات فرهنگي مناسبتي از جمله پایگاه مشاوره و مددکاری اجتماعي پليس، توزيع بروشور، نقشه و تراکت هاي هشداري نيز جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي توسط کارشناسان آموزش همگاني پلیس قم توزيع تا اقدامات تبليغي و فرهنگي مکمل برنامه هاي امنيتي انتظامي و ترافيکي باشد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha