جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز ضریب امنیت در استان کردستان به برکت رشادت ها و ایثارگری های جوانان این مرزوبوم بسیار خوب است، ولی با این وجود نباید هرگز از توطئه های دشمنان در بحث اختلاف و تفرقه افکنی غافل باشیم، زیرا دشمن همیشه به دنبال راه و روشی برای اجرای پروژه نفوذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، ظهر امروز در همایش مشترک «یاوران وقف» و هم اندیشی روحانیون اهل سنت  استان کردستان اظهار داشت: دشمنان همواره عواملی را برای ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی پیدا می کنند، لذا نقش روحانیون در خنثی کردن این توطئه ها در بین امت اسلام بسیار حیاتی و کلیدی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه نقش تبلیغی روحانیون می تواند ضامن امنیت در جامعه باشد، گفت: یکی دیگر از توطئه های دشمنان، مسئله قومیت گرایی است. دشمن با تحریک تعصبات بی جای قومی خسارت های زیادی را به کشور وارد می آورد و در راه مقابله با این توطئه های ننگین تاکنون روحانیون زیادی به شهادت رسیده اند.

این فرمانده نظامی ادامه داد: قومیت در کشور ما یک فرصت است و با استفاده از این فرصت، قدرت بازدارندگی ایجاد شده است.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: باید در برخورد با توطئه های دشمنان علیه امنیت کشور، علما و روحانیون اهل سنت و  تشیع همفکر و هم رای شوند و خطرات و انحرافات را به جامعه گوشزد نمایند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز ضریب امنیت در استان کردستان به برکت رشادت ها و ایثارگری های جوانان این مرزوبوم بسیار خوب است، ولی با این وجود نباید هرگز از توطئه های دشمنان در بحث اختلاف و تفرقه افکنی غافل باشیم، زیرا دشمن همیشه به دنبال راه و روشی برای اجرای پروژه نفوذ است.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در بحث وقف کارهای خوبی توسط واقفین انجام گرفته است که قابل تقدیر می باشد، البته تلاش های متولیان امر نیز در بحث صیانت از نیات واقفین غیرقابل انکار است.

سردار رحبی در پایان گفت: برپایی موکب اهل سنت در سنندج در ایام اربعین امسال برای نخستین بار اقدام موثری بود که می‌توان اینگونه فعالیت ها را در مناسبت های دیگر هدفمند نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha