دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: طرح «هر مسجد یک خانه»، یکی از طرح های بسیار ویژه در مناطق سیل زده کشور بود که با استقبال مردم این مناطق روبرو گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز با حضور در مزار شهدای شهر سنندج، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسایل مهم و مورد توجه انقلاب اسلامی پس از پیروزی، مسئله محرومیت زدایی در سطح کشور بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه طرح محرومیت زدایی در کشور در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی با جهاد سازندگی آغاز گردید، گفت: بعد از جهاد سازندگی، امروز شاهدیم که طرح محرومیت زدایی در سطح کشور توسط بسیج سازندگی در حال پیگیری و انجام است و در سراسر کشور گروه های جهانی مشغول انجام وظیفه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: بسیج سازندگی طرح های بسیاری در استانهای کشور به ویژه در استان کردستان در دست اجرا دارد و ان شاء الله به زودی شاهد افتتاح این طرح ها خواهیم بود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: برای انجام امور عمرانی نیازمند امنیت هستیم، لذا جمهوری اسلامی از همان ابتدا این مقوله را مورد توجه قرار داد، زیرا باید گفت که توسعه و امنیت دو بال حرکت کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که ضریب امنیت در استانهای مرزیش نسبت به دیگر کشورهای دنیا بسیار بالاست و همین امر باعث آبادانی و توسعه این مناطق خواهد شد.

وی گفت: مردم مرز استانهای مرزی همانند کردستان در طول 4 دهه از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی نشان داده اند که هرگز اجازه نخواهند داد که ذره ای از این خاک به دست دشمنان و ضدانقلاب بیفتد که این نشان از وطن پرستی و انقلابی بودن ایشان دارد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعاتی که قابل توجه می باشد، تعامل و همکاری مردم استانهای مرزی با نهادهای نظامی و امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار است که این وضعیت در استان کردستان بسیار مطلوب می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استان کردستان برای دفاع از این کشور شهیدان زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است و در حال حاضر نیز شاهد تقابل مردم این خطه با جریان های منحط و ضدانقلاب هستیم.

سردار سلیمانی اظهار داشت: طرح «هر مسجد یک خانه»، یکی از طرح های بسیار ویژه در مناطق سیل زده کشور بود که با استقبال مردم این مناطق روبرو گردید.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در طرح «جهاد همبستگی» با همت مردم، کمک‌های دولت و تلاش گروه‌های جهادی برای 8 هزار واحد تعمیری و احداثی توافق شده و 3 هزار و 500 واحد دیگر نیز در حال توافق می باشد که در مجموع 11 هزار و 500 واحد از واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده  استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان در دست احداث و یا در دست تعمیر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha