جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز اسلامی بوستون مراسم روز درهای باز برگزار می کند

حوزه/ در روز درهای باز که در مرکز اسلامی بوستون همراه با ۲۰ مسجد دیگر در منطقه ماساچوست برگزار می شود، ساکنان محلی، همسایگان و غیرمسلمانان فرصتی به دست می آورند تا به مسجد وارد شده و درباره اسلام و مسلمانان آگاهی به دست آورند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، مرکز اسلامی بوستون در ویلند واقع در ایالت ماساچوست آمریکا نهمین رویداد سالانه «روز درهای باز» را برگزار می کند.

این گردهمایی قرار است از یکشنبه هفته آینده، 28 آوریل از ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر برگزار شود و بانیان مسجد از تمامی همسایگان و شهروندان غیرمسلمان برای شرکت در این مراسم رسما دعوت به عمل آورده اند.

هدف از برپایی روز درهای باز، آشناسازی ساکنان با اسلام و تاریخچه مسجد، و همچنین معرفی آنان به همسایگان مسلمانی است که تا کنون فرصت آشنایی با آن ها را نداشته اند. شعار امسال مراسم درهای باز امسال مرکز اسلامی بوستون «هیچ دیواری در بین ما نیست» گذاشته شده است.

گفتنی است امسال برای سومین سال متوالی بیش از 20 مسجد در منطقه ماساچوست درهایشان را به روی همسایگان و دوستان غیرمسلمان گشوده و همزمان و در یک روز از آنان برای بازدید از مراکز اسلامی و مساجد دعوت به عمل می آورند.

در این رویداد همچنین مطالب آموزشی، بروشورها و اطلاعاتی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته و سخنرانی هایی نیز درباره اسلام ارائه شده و به شرکت کنندگان فرصت داده می شود تا سئوالات شان را در باره دین اسلام بپرسند. تور بازدید از بخش های مختلف مسجد از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha