جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پذیرایی از آتش نشان ها در 30 امین سالگرد مسجدی در سیدنی + تصاویر

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی مسجد بیت الهدی در شهر سیدنی، در سی امین سالگرد تاسیس مسجد شان میزبان جامعه سیاستمداران  و جمعی از ماموران آتش نشانی بودند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، در سی امین سالگرد تاسیس مسجد بیت الهدا در سیدنی، بانیان مسلمان میزبان ماموران آتش نشانی شهری بودند. در این گردهمایی اعضای جامعه اسلامی، سیاستمداران و جمعی از ماموران آتش نشانی نیوساوت ولز به صرف شام و پذیرایی حضور داشتند.

این مراسم روز شنبه در مسجد بیت الهدی در پارک مارسدن در غرب سیدنی برگزار شد. تصاویر منتشر شده در توئیتر حضور آتش نشان ها در پشت میزهای غذا را نشان می دهد و مسلمانان از آنان به خاطر خدمات شان قدردانی کردند.

 در تصاویر همچنین دیده می شود که ماشین های آتش نشانی در بیرون این مرکز اسلامی پارک شده اند و داوطلبان به صحبت های سخنرانان در این رویداد گوش داده و در حال صرف شام هستند.

بانیان مراسم هدف شان را از این گردهمایی، نزدیک سازی جوامع دینی به یکدیگر و از بین بردن شکاف مذهبی در کشور عنوان کردند.

احمد نوید از پیشوایان جامعه اسلامی گفت: ما دائما اجلاس میان ادیانی برگزار می کنیم، کارهای خیریه و روزهای درهای باز اجرا می کنیم. به صورت مرتب شاهد بازدید دانش آموزان از مدارس، دبیرستان ها و مدارس ابتدایی،  کالج ها و حتی دانشگاه ها و اجتماعات محلی هستیم.

 گفتنی است مسجد اسلامی بیت الهدی در سیدنی استرالیا با بیش از ۴ هزار عضو، یکی از بزرگترین سازمان های دینی در این کشور محسوب می شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha