پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسسه خیریه قطر مسجدی را در پنجاب افتتاح کرد

حوزه/ موسسه خیریه قطر یک مسجد با ظرفیت 150 نمازگزار را در دیتاماشی در پنجاب پاکستان افتتاح کرد. مردم این منطقه را کارگران فقیر تشکیل می دهند که به دلیل منابع اقتصادی محدود قادر به ساخت مسجد برای خودشان نبودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل gulf-times، یک موسسه خیریه قطری با همکاری ادارات دولتی مربوطه و جوامع محلی ، با موفقیت مسجدی را در الله دیتا ماشی ، محلی در منطقه راجان پور در پنجاب پاکستان  افتتاح کرده است که این مسجد متعلق به 150 خانوار و بیش از 600 نفر خواهد بود.

مسجد 2،695 متر مربع که از نیازهای دیرینه جامعه اسلامی الله دیتا ماشی بوده و ظرفیت بیش از 150 نمازگزار  را دارد.

خیریه قطر (کیو.سی) در بیانیه ای گفت: به دلیل نیاز به  یک مکان برای عبادت ، ساخت مسجد در محل الله دیتا ماشی انجام شد که در آن مردم عمدتا کارگر هستند و به دلیل منابع اقتصادی محدود ، به سختی نیازهای زندگی روزمره خود را برآورده می کنند.

به گفته امان اولله امام جماعت مسلمانان درمسجد می باشد، مردم محلی مسجد را به مثابه «هدیه ای از بهشت» می دانند، زیرا ساختن یک محل عبادت به دلیل چالش اقتصادی، برای خود آن ها دشوار بوده است.  

وی گفت:  اکنون ، بسیار آسان و راحت است که وضو بگیریم و در جای مناسب و با خیال راحت در مکانی پاک نماز اقامه کنیم، اکنون می توانیم با سهولت به فرزندان خود بیاموزیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha