سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه تهران گفت: اگر در ایران یک قاچاقچی مواد مخدر را که صدها بلکه هزارها خانواده را ویران و نابود کرده است و هزارها انسان را مبتلا به مواد مخدر کرده است بخواهند دستگیر و عدالت را در مورد او اجرا کنند، صدای بوق انسانیت جامعه بشری بلند می شود که چرا این جانی را اعدام می کنید! اما اعدام ۳۷ عدالت خواه و عدالت‌جو وجدان جامعه جهانی مدعی حقوق بشر را بیدار نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد صبح امروز در درس خارج اصول خود با ابراز تاسف از شهادت جمعی از شیعیان مومن توسط حکّام ظالم رژیم آل سعود، اظهار داشت: قتل عام شیعیان عربستان سعودی چیزی نیست که در باره آن چیزی گفته نشود.

وی ادامه داد: شهادت  تعدادی از  شیعیان مومن، جوان، بااخلاص، آزادی خواه و عدالت طلب که به راحتی و به عنوان مبارزه با تروریسم قتل عام می شوند یک بازی جدید است که آمریکا و غرب در دنیا شروع کرده اند.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی با جعل عناوین حقوق بشری در قتل عام و نابودی آزادی خواهان دنیا، اسلام و شیعیان دست دارد و با این عناوین حقوقی ساختگی در پی رسیدن اهداف شوم خود در منطقه و جهان هستند.

استاد رشاد اظهار داشت: تروریست واقعی همین استکبار جهانی، آل سعود و غده سرطانی اسرائیل جنایتکار هستند که در قالب یک تروریسم دولتی سازمان یافته، منطقه ای و جهانی فعالیت دارند و هرکسی را که بخواهد در مقابل نیات استکباری این ها مقاومت کند با همین عناوین جعلی حقوق بشری مقابله و نابود می کنند.

وی ادامه داد: اینها در مقابل هر اراده عدالت جویی و حق طلبی و استقلال خواهی مقابله و افراد را متهم به واژه ساختگی  تروریست می کنند در حال که بزرگترین ناقضان حقوق بشر و حقوق انسانی هستند ولی به صورت رسمی و آشکارا از عربستان سعودی این دولت مرتجع منطقه حمایت می کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه تهران افزود: عربستان سعودی که هم جهت سیاست های آمریکا برای پیاده کردن نیات پلید خود درمنطقه است باید دقت کند که ده ها بلکه صدها حکومت ظالم منطقه به این شیوه حکمرانی منقرض شده اند. آنها باید بدانند حکومت طائفه ای سالیان سال است که در دنیا منقرض شده است.

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود یک حکومت دست نشانده  طایفه ای و قبیله ای است که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست. نمی شود یک اقلیت بر اکثریت جامعه حکومت کند و اسم آن را دولت و حکومت بگذارند. دولتی که نه در آن انتخابات نه رای مردم ارزش دارد و نه اصلا مردم احساس کنند که حقی دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه گفت: اینکه مردم عربستان درسرنوشت خودشان دخالت نکنند و سرنوشت آنها در دست اقلیت آل سعود جاهل و فاسق باشد و تا فریادی از روی عدالت خواه بلند می شود از دم تیغ آل سعود بگذرد، برای جامعه جهانی مایه ننگ است که شعار مبارزه با تروریسم سر می دهد. سازمان های دروغین دفاع از حقوق بشر و سازمان های حقوقی بشری هم که ساکت و بلکه موید این کشتار بی رحمانه رژیم آل سعود هستند خودشان نیز در این جنایت ها شریک جرم هستند.

 وی گفت: اگر در ایران یک قاچاقچی مواد مخدر را که صدها بلکه هزارها خانواده را ویران و نابود کرده است و هزارها انسان را مبتلا به مواد مخدر کرده است بخواهند دستگیر و عدالت را در مورد او اجرا کنند، صدای بوق انسانیت جامعه بشری بلند می شود که چرا این جانی را اعدام می کنید! اما اعدام 37 عدالت خواه و عدالت جو وجدان جامعه جهانی مدعی حقوق بشر را بیدار نمی کند.

استاد رشاد در پایان تاکید کرد: در طول تاریخ کدام دولت باقتل عام و کشتار و ظلم وجور واستبداد پایدار مانده است؟! این اعمال و رفتارها نابودی دولت جبار و قدار وسفاک و مرتد قبیله ای سعودی را نزدیک می کند. این خون های پاکی که این جور مظلومانه به زمین ریخته می شود به زودی بنیادهای رژیم وابسته وسرسپرده ومرتجع را ویران خواهد کرد.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha