جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 492435
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
دیدار رئیس مرکز پژوهش­های اسلامی صدا و سیما با مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با پیشنهاد ایجاد یک شبکه زنانه در رسانه ملی، از آمادگی این موسسه علمی برای همکاری های علمی و پژوهشی با صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمدحسین ظریفیان، مدیرکل پژوهش­ های اسلامی رسانه با حجت ­الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام دیدار و گفتگو کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دیدار با اشاره به ظرفیتی که انقلاب اسلامی برای حضور روحانیت در صدا و سیما و رسانه ایجاد کرده است، گفت: پیش از انقلاب حضور روحانی در یک مدرسه نیز با مشکل مواجه بود اما چهل سال است که به برکت انقلاب اسلامی صدا و سیما در اختیار اسلام، انقلاب و حوزه و روحانیت است، هر چند متاسفانه تاکنون نتوانسته ­ایم از این فرصت با ارزش در طراز اسلام و انقلاب بهره برداری کنیم.

وی با پیشنهاد ایجاد یک شبکه زنانه در صدا و سیما گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۵ حوزه می­ت واند با صدا و سیما همکاری­ هایی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: در بحث مبانی رسانه و صدا و سیما آمادگی داریم تا با مشخص کردن پروژه­ های تحقیقاتی، کارهای پژوهشی انجام دهیم.

وی همچنین از آمادگی برای تربیت نیروی رسانه­ ای و نیز تاسیس مرکز رسانه و هنر در جامعه­ الزهرا علیهاالسلام خبر داد و افزود: در بخش تولید نیز در این مجموعه، سابقه و ظرفیت­ های بالفعل مناسبی از نظر نیروی انسانی، کارشناسان مربوطه و ایده ها و طرح ها وجود دارد.

مدیر جامعه ­الزهرا علیهاالسلام با اشاره به ضرورت حمایت از صدا و سیما در جنگ رسانه­ ای دشمنان ادامه داد: یکی از نیازهای پژوهشگران این موسسه استفاده از نتیجه رصد اوضاع و احوال و شبهات روز است که در این زمینه می توانیم از نتایج فعالیت های ارزشمند صدا و سیما بهره مند شویم.

در ابتدای این دیدارمدیرکل پژوهش ­های اسلامی رسانه با قدردانی از حجت ­الاسلام والمسلمین مدنی به دلیل همیاری و همراهی در برگزاری همایش ملی اخلاق و رسانه، ظرفیت جامعه­ الزهرا علیهاالسلام را برای انجام پژوهش­ های کاربردی درباره رسانه و جهت دادن پایان ­نامه­ ها به این سو، بررسی و پاسخ­ دهی به مسائل مستحدثه و تربیت کارشناس رسانه ­ای بسیار بالا دانست.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha