پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ سرپرست جامعه الزهرا گفت: نباید گاهی اوقات توجه به ابزارهایی ما را از تربیت انسان‌های هم‌شان صاحب نام جامعه الزهرا(س) دور کند و همه پرسنل باید این هدف بزرگ را درپیش گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی در مراسم تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی و معارفه سرپرست جدید جامعه الزهرا(س) که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س)  برگزار شد، ضمن تقدیر و قدردانی از زحمت کشان جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: بنده معمولا در امور جامعه الزهرا مشاوره ارائه می دادم و بنابر تصمیم هیئت امنا و احترام به آرای جمع، فعلا سرپرستی موسسه جامعه الزهرا(س) را پذیرفتم و ان شاءالله طی دو ماه، مدیر جدید انتخاب خواهد شد.
وی بیان داشت: بسیار اصرار داشتم حجت الاسلام والمسلمین مدنی فعلا در مدیریت باشند اما نظر خودشان برایمان حائز اهمیت است.
سرپرست جامعه الزهرا عنوان کرد: تقاضا دارم همه دستگاه‌ها، هدف یکسان تربیت طلبه و نیروی انسانی در طراز خانه ای که به نام جامعه الزهرا(س) است را دنبال کنند. کسانی تربیت شوند که جامعه را از انحراف دور کرده و به سوی کمال برسانند.
حجت الاسلام والمسلمین دیانی خطاب به پرسنل جامعه الزهرا(س)تصریح کرد: بنده تقریبا پرسنل جامعه الزهرا(س) را می شناسم. باید منافع شخصی را رها کنید و هدف بزرگ تربیت انسان هایی همچون سیده النسا العالمین را درپیش گیرید. نباید گاهی اوقات توجه به ابزارهایی ما را از این هدف بزرگ بازدارد.
وی افزود: تغییر مدیریت ها در جامعه الزهرا تزلزل ایجاد می کند و بنده نیز با این تغییر موافق نبودم و تلاش کردم حجت الاسلام مدنی خودشان در منصب باشند اما نشد. امید که خیر باشد.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha