جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام سید احمد رضوی درگذشت آیت‌الله محقق کابلی(ره) را تسلیت گفت و اظهار داشت: این عالم جلیل‌القدر از سرمایه‌های ارزشمند حوزه‌های علمیه ایران و افغانستان بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ قربان علی محقق کابلی قدس سره شریف را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم ربانی، آیت الله حاج شیخ قربان علی محقق کابلی قدس سره شریف، موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان عمر بابرکت خود را در تحقیق و تدریس و ترویج معارف ناب اسلامی سپری نمودند و نمونه یک انسان متعالی و مفید برای جامعه انقلابی و اسلامی بودند و در گذشت این فقیه عالیقدر ضایعه‌ بزرگی برای حوزه‌ علمیه ایران و افغانستان است.

بی شک فقدان این عالم ربانی ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی است که امید می رود شاگردان و دوستداران این عبد صالح بخصوص فضلاء و طلاب حوزه های علمیه ایران و افغانستان راه این عالم بزرگ را تداوم بخشند.

اینجانب از طرف شیعیان و روحانیون پاکستان به حوزه‌های علمیه ایران و افغانستان، ملت افغانستان، مقلدان، شاگردان و دوستداران این عالم برجسته تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای بیت شریف ایشان صبرمسئلت می‌نمایم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha