شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه سر آغاز فتنه سبز، استارتش از آشوب های سیاسی شروع و حصر ۸ ساله اقتصادی را به دنبال داشت، گفت: ادعای تقلّب در انتخابات سال ۸۸ بهانه بود، در صورتی که اصل نظام نشانه بود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با توجه به مناسبت ایام آغاز فتنه خرداد 88  که قبل از انتخابات ریاست جمهوری عده ای از سیاسیون غربگرا با راه اندازی مرکز غیر قانونی صیانت آراء با وجود دستگاه های قانونی نظارتی، اولین جرقه های بی قانونی را کلید زدند، گفت: وجود دستگاه های نظارتی در انتخابات گذشته همیشه حافظ روند و نتیجه انتخابات بوده و جای هیچ گونه نگرانی نبوده اما خرداد ۸۸ تقلب را مستمسکی برای آشوب های سیاسی قرار دادند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه نباید از حمایت مالی جورج سُورُوس یهودی، پشتیبان مالی انقلاب های مخملی و دولت آل سعود از فتنه گران غفلت کرد، اظهار کرد: یکی از سران فریب خورده فتنه ۸۸  با جذب کمک های خارجی از جمله از آل سعود وابستگی خود را به دشمنان انقلاب اسلامی نمایان کرد.

وی با اشاره به اینکه سران فتنه و هواداران آنها نتایج انتخابات را شکست نامزد خود می دانستند، اما بر طبل ایجاد تقلّب کوبیدند، اظهارکرد: ناکامی فتنه گران از نتایج آراء در خرداد ۸۸ و عدم پیروزی نامزد رقیب، فرصتی برای تسویه حساب با نظام اسلامی دانستند.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه توضیحات روشن شورای نگهبان و دیگر دستگاه های نظارتی مبنی بر روند صحیح انتخابات و حفاطت از آرای مردم، و عدم تقلّب، گفت: جلسه چند ساعته مقام معظم رهبری با نمایندگان کاندیداها حجت را تمام کرد، اما نفوذ افراد مسئله دار در ستاد کاندیداهای مدعی تقلب، موجب عدم باور پیروزی نامزد رقیب شد.

وی با اشاره به اینکه فریب خوردن و اوهام خیالی یکی از سران فتنه و اصرار بر لجاجت نفسانی او خیانت عظیم به مشارکت بالای مردم در خرداد ۸۸ بود، گفت: مسبب اصلی تمام خسارات جانی و مالی به مردم و خدشه دار شدن حیثیت بین المللی ایران اسلامی، سران فتنه می باشند‌.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه سر آغاز فتنه سبز، استارتش از آشوب های سیاسی شروع و زمینه ساز حصر ۸ ساله اقتصادی را به دنبال داشت، ابراز داشت: ادعای تقلّب در انتخابات سال ۸۸ بهانه بود در صورتی که اصل نظام نشانه بود.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: فتنه و فتنه گران خط قرمز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر سران فتنه و خواص مردود به نصایح دلسوزانه بصیرتی رهبری معظم گوش می دادند، استکبار جهانی و ضد انقلاب  از سوء استفاده و موج سواری از فتنه ناکام بودند.

وی تصریح کرد: سران فتنه و خواص مردود که اسیر هوای نفس شدند، بهترین نوکران بی جیره و مواجب و پیاده نظام نظام سلطه در ایران بودند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه تبعیت مردم انقلابی از امامین انقلاب در طی 40 سال گذشته، موجب اقتدار همه جانبه ایران اسلامی در جهان و منطقه گردیده، گفت: جلسۀ تحقیر ترامپ در دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری و شکست خیمه شب بازی ارتش آمریکا در خلیج فارس، نشان از وفاداری مردم به نظام اسلامی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha