شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با اشاره به نقش نظارت در پیشگیری از فساد، گفت: اگر بخواهیم جامعه ما گرفتار فساد نشود باید نظارت‌ها و چشم‌های تیزبین به‌صورت مداوم فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسئولان استانی، با تأکید بر ضرورت مقابله همه‌جانبه با فساد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم موریانه فساد برکت‌ها و خدمات جاری در کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راهکارهای برون‌رفت از فساد و عوامل فساد را هم برشمرده‌اند، افزود: معظم له در این بیانیه در وهله نخست هشدار داده‌اند و فرموده‌اند مراقب باشید مال و مقام و ریاست لغزنده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه طبیعت مال و ثروت و مقام و ثروت لغزندگی است، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی «حُبُّ الدُّنْیا رَأْسُ کلِّ خَطِیئَةٍ»؛ ازاین‌رو رهبری به مقام داران و مسئولان می‌فرماید مراقب باشید دچار لغزش نشوید.

وی با تأکید بر اینکه همه باید از شیطان حرص بر حذر بوده و از لقمه‌های حرام بگریزند، افزود: حرص و زیاده‌خواهی در مسائل دنیایی انسان را بیچاره می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش نظارت‌های درست در پیشگیری از فساد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه ما گرفتار فساد نشود باید نظارت‌ها و چشم‌های تیزبین به‌صورت مداوم فعالیت کنند.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید نگاهی تیزبین و رفتاری قاطع در قوای سه‌گانه حضور دائم داشته باشد و به معنای واقعی با فساد مبارزه کند، این‌ها باید باشند تا کسی احساس امنیت همه‌سویه نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha