شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم

حوزه/ مدیر خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره های تخصصی قرآنی با موضوعات «تبلیغ قرآن محور» و تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب خوابگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»سرکار خانم ارمکان عنوان کرد: دو دوره تربیت مربی قرآن کریم تحت عنوان «تبلیغ قرآن محور» و همچنین دوره تربیت مربی روخوانی وروانخوانی قرآن کریم  ویژه طلاب ایرانی خوابگاهی در ایام تابستان برگزار می‌شود.

مدیر خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، ارتقای سطح کیفی و مهارتی طلاب، آشنایی با معارف قرآنی، بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی آموزش قرآن در عرصه‌های تدریس و تبلیغ است.

ارمکان یادآور شد: این دوره‌‌ها با همکاری و مشارکت اداره امور خوابگاه‌ها و اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله ‌علیها برگزار می‌شود و در این راستا از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و ستاد عالی تفسیر قرآن کریم نیز بهره‌مند می‌شویم.

وی تصریح کرد: دوره های تخصصی قرآنی از روز یکشنبه ۹ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده و تا روز شنبه ۲۲ تیرماه ادامه دارد.

مدیر خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان بیان داشت: کلیات تبلیغ قرآن‌محور، فرآیند سخنرانی قرآن‌محور، موضوع‌شناسی قرآنی، عقائد و اخلاق و احکام در پرتو قرآن و... از جمله سرفصل‌های دوره تبلیغ قرآن محور است.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha