پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشه خلاق قرآن

حوزه/ نمایشگاه خلاق مفهومی قرآن کریم ویژه بانوان طلبه و دانشجویان غیرایرانی خوابگاه جامعةالزهرا علیهاالسلام به مدت سه روز در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ارمکان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام به برپایی نمایشگاه مفهومی قرآن کریم در خوابگاه جامعةالزهرا علیهاالسلام ویژه طلاب غیرایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با ۶ غرفه تصاویر قرآنی، قصص قرآنی، شبهات قرآنی، کتابت قرآن کریم، تصحیح قرائت و غرفه فروش کتاب راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: هر یک از این غرفه‌ها به منظور بینش افزایی و روشنگری طلاب در خصوص قرآن و علوم قرآنی و افزایش توان تبلیغ در طلاب و دانشجویان در این نمایشگاه راه اندازی شدند و  هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه در طلاب و دانشجویان نسبت به فراگیری علوم قرآنی و افزایش بنیه علمی تبلیغی ایشان بود.

رئیس خوابگاه‌های جامعةالزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: طلاب غیرایرانی ساکن در خوابگاه به واسطه برپایی این نمایشگاه و فعالیت در غرفه‌های مختلف، می‌توانند پس از باز شدن مرزها و پروازها و عزیمت به کشور و آغوش گرم خانواده، هریک مبلغی برای هموطنان و خانواده‌های خود باشند، لذا این نمایشگاه کمک بزرگی جهت آمادگی آنها در خصوص علوم قرآنی دارد.

ارمکان یادآور شد: این نمایشگاه با حضور اعضای شورای تخصصی خوابگاه، مسئولان خوابگاه و بازدید ایشان از غرفه‌ها و کتابت صفحاتی از قرآن کریم توسط ایشان شروع به کار کرد و به مدت سه روز ادامه داشت.

وی بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام نیز در روز پایانی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد و ضمن اهمیت برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و ارائه نکاتی پیرامون لزوم توجه طلاب به ویژه طلاب بین المللی به آموزه‌های قرآنی در غرفه کتابت حضور یافت و سوره مبارکه قدر را کتابت نمود.

رئیس خوابگاه‌های جامعةالزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی در میان طلاب غیرایرانی که از زمان شیوع بیماری کرونا در خوابگاه قرنطینه شدند و سخنان دلجویانه ایشان که نشان از نگرانی‌های پدرانه و مسئولانه ایشان داشت، موجب دلگرمی و خوشحالی طلاب غیرایرانی در این دوران پرتنش کرونایی و غربت و دوری از خانواده شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha