جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ عقد وعهد ازدواج تعدادی از زوج ها با حضور خادمان امام رضا(ع)در اتاق عقد مسجد جمکران

حوزه/ مراسم ازدواج یکی از طلاب غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام با قرائت خطبه عقد وی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ارمکان ضمن عرض تهنیت به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به برگزاری جشن ازدواج یکی از طلاب خوابگاه غیرایرانی و ایراد خطبه عقد ایشان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه همزمان با دهه ولایت و با اعضای شورای تخصصی خوابگاه، مسئولان خوابگاه‌ها در جمع طلاب و دانشجویان غیرایرانی برگزار شد.

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این مراسم، مدیحه سرایی با حضور مداح و ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام آغاز و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، خطبه عقد توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی قرائت شد.

ارمکان بیان کرد: در این مراسم، مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از ایراد خطبه عقد به نصیحت پدرانه این دو زوج جوان پرداخت و دعای خیر خویش را بدرقه زندگی آنها ساخت.

وی یادآور می شود: شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی کلاس‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام منجر به بازگشت طلاب خوابگاهی به کشورهایشان شد، اما به دلیل بسته شدن مرزها و لغو برخی پروازها، تعدادی از طلاب بین الملل ناگزیر به ماندن در خوابگاه شدند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha