پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با تاکید بر این که مسیر تعامل و همکاری حوزه علمیه قزوین با اداره کل آموزش و پرورش استان، بیش از پیش ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: امروز باید آموزش دین از همان دوران کودکی آغاز شود و نیروی انسانی قابل اطمینان برای این عرصه نیز تربیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مدیران و معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین و رئیس ستاد اقامه نماز استان با مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار و انتصاب او را تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در این دیدار با تاکید بر این که مسیر تعامل و همکاری حوزه علمیه قزوین با اداره کل آموزش و پرورش استان، بیش از پیش ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: امروز باید آموزش دین از همان دوران کودکی  آغاز شود و نیروی انسانی قابل اطمینان برای این عرصه نیز تربیت شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بازدید دانش آموزان از مدارس علمیه استان را مهم دانست و بیان کرد: مسئولین آموزش وپرورش برنامه هایی در راستای بازدید دانش آموزان از فضاهای آموزشی و پژوهشی حوزه داشته باشند تا این نسل با حوزه و روحانیت پیوند بخورد.

رحمانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عباسی، انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه قز وین را تبریک گفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سال های گذشته روحانیون نخبه و توانمند علمی و فرهنگی جذب آموزش و پرورش شده اند و همچنان با قدرت مسیر تعامل با حوزه را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین هم در این دیدار، مدیر جدید حوزه علمیه استان را شخصیتی علمی خواند و بیان کرد: خوشبختانه حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا از خانواده معظم شهدا و همچنین یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و سالها در عرصه های علمی و پژوهشی فعالیت داشته اند و قطعا می تواند حوزه استان را به پیشرفت و تعالی برساند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha