جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در چهل ساله انقلاب، دستاوردها محصول روحیه انقلابی بوده است، گفت: بی توجهی به شعارهای انقلاب اگر در برهه هایی نبود، این همه خسارت به کشور وارد نمی شد و بسیاری از مشکلات کنونی را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بیرجند با بیان اینکه در سال 60 منافقین کور دل، در هر هفته 20 عملیات خرابکارانه داشتند، گفت: منافقین در عملیات مرصاد شکست مفتضحانه ای را خوردند، این روزها هم امریکایی ها فضای مجازی بهترین بهره برداری منافقین می دانند.

وی به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند که کشور ما فقط با روحیه انقلابی قابل پیشرفت است، با حرکت انقلابی به اوج تکامل می رسد و کوتاه امدن از این مواضع به ضرر کشور و اینده ایران خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در چهل ساله انقلاب، دستاوردها محصول روحیه انقلابی بوده است، افزود: بی توجهی به شعارهای انقلاب اگر در برهه هایی نبود، این همه خسارت به کشور وارد نمی شد و بسیاری از مشکلات کنونی را نداشتیم.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه تفکر لیبرالی است که وقتی رخته می کند آسیب می زند، افزود: امنیت کشور خط قرمز ماست و هرگز اجازه نخواهیم داد کسی دست از پا خطا کند.

وی با اشاره به عدم پایبند بودن به تعهدات برجامی توسط طرف های اروپایی و غربی، گفت: اروپا 11 تعهد داشته و به هیچ کدام عمل نکرده است، ایران تازه شروع کاهش تعهدات خود کرده و آن را ادامه خواهد داد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دزدی نفتکش حامل دو میلیون بشکه نفت خام ایران توسط انگلیسی ها، گفت: انگلیسی ها خواستند با این حرکت خوش خدمتی به آمریکا کنند.

 

انتهای پیام / ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha