جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: بی شک یکی از عوامل مهم پیش برنده فعالیت ها و برنامه های گروه های جهادی، همین روحیه بسیجی و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور، دوشنبه شب طی سخنانی در چهارمین مجمع جهادگران استان قم که در اردوگاه ولایت برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از انتظارات و خواسته های مهم و کلیدی رهبر معظم انقلاب از شجره طیبه بسیج، توسعه و تقویت گروه های جهادی در سراسر کشور است، چه آن که این گروه ها در سال های اخیر به خصوص منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده اند و باید این فعالیت ها با قدرت ادامه پیدا کند.

وی افزود: سپاه استان قم در حد توان و بضاعت خود از گروه های جهادی در راستای انجام هر چه بهتر و مطلوب تر مأموریت هایشان حمایت می کند و در این بخش بسیج سازندگی انصافاً با وجود همه سختی ها و مشکلات و کمبود اعتبارات، وسط میدان خدمت حاضر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین گفت: یکی از مؤلفه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب ناظر به تقویت و ترویج همین روحیه بسیجی و جهادی در فعالیت های کشور چه در میان مدیران و چه عامه مردم است که به لطف الهی بسیج سازندگی و گروه های جهادی در این زمینه پیشتاز و پیشگام هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha