جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کبیری پور

حوزه/ مراسم رونمایی از نشان چهل سالگی شجره طیبه بسیج از سوی سازمان بسیج مستضعفین در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور در نشست خبری که با موضوع آیین رونمایی از نشان چهل سالگی شجره طیبه بسیج که درقم برگزار شد گفت: بیانیه گام دوم در حقیقت باز نویسی نقشه راه از سوی فرمانده کل قوا است و در همین رابطه یکی از سازمانهایی که در اجرای این بیانیه وظیفه دارد، سازمان بسیج مستضعفین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بی ابی طالب(ع) بیان داشت: در حقیقت این بیانیه، زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) و درمقابل با تمدن مادی و غربی است. برای همین این بیانیه نیازمند به توجه و باز بررسی ویژه برای اجرا دارد.

وی بیان کرد: در ارتباط با بیانیه گام دوم، یکی از اقشاری که می توانند در اجرای آن به عنوان تمدن نقش ایفاء کنند بسیج هنرمندان هستند. با زبان هنر می توان ویژگی های جامعه تمدن ساز را به جامعه منتقل کرد. بدین وسیله ابزار هنر برای تشکیل هنر بسیار اثرگذار خواهد بود.

در همین رابطه مهمترین برنامه در هفته بسیج برگزاری  جشنواره شعر دانش آموزی، جشنوار خوشنویسی، رونمایی از سرود چهل سالگی بسیج، برگزاری جشنوار سراسری سرود، برگزاری جشنواره هنری ققنوس، برگزاری کارگاه های گرافیک و عکس، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری اکران فیلم، نمایش تئاتر خیابانی و تجلیل از هنرمندان بسیج و... است.

این برنامه ها همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم در 5 آذرماه برگزار می شود.

در ادامه از نشان چهل سالگی شجره طیبه بسیج رونمایی شد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha