پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از مراجع نجف اشرف از دانشجویان خواستند از وقت خود برای آشنایی با دین و اعتقادات استفاده کرده و به آن عمل کنند و همه به این فرهنگ دینی و ارزش های اخلاقی که از آن برخوردار هستند، افتخار کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزشی شرکت کننده در دوره های فرهنگی تابستان که بخش جوانان دفتر  آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف برگزار می کند، با معظم له دیدار کردند.

حضرت آیت الله حکیم از دانشجویان خواستند از فرصت خود برای آشنایی با دین و اعتقادات استفاده کرده و به آن عمل کنند و همه به این فرهنگ دینی و ارزش های اخلاقی که از آن برخوردار هستند، افتخار کنند.

معظم له تاکید کردند: در کنار یادگیری علوم دینی و آموزش و عمل به  آن، به وظایف شرعی خود در ارشاد خانواده و هم سالان خود به سوی راه نجات عمل کنید.

ایشان با اشاره به اینکه علم بدون عمل مانند درخت بدون میوه است، خواستار عمل به مسئولیت در قبال جامعه و محیط سالم خود شوند و از آن در مقابل کسانی که به دنبال دست یازی به آن هستند، مراقبت کنند.

شایان ذکر است که دفتر آیت الله حکیم در تعطیلات تابستان و در ماه مبارک رمضان هر سال از دانشجویان دانشگاه ها و موسسه ها برای آشنایی با مسائل دینی، اعتقادی ،اخلاقی و فقهی استقبال می کند و سفر زیارتی به عتبات مقدسه عراق برای مشارکت کنندگان ترتیب می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha