سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پرواز اولین گروه از حاجیان استان همدان

حوزه/ اولین گروه از حاجیان استان همدان با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان و جمعی از مقامات استانی، عازم بیت الله الحرام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، شب گذشته اولین گروه از حاجیان استان همدان با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مقامات استانی و سازمان حج و زیارت، از فرودگاه بین المللی همدان عازم بیت الله الحرام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در حاشیه این سفر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به جایگاه سفر حج و اهمیت آن، گفت: در این فضا اولین آرزویی که هر مسلمانی در ذهن دارد، این است که امیدواریم این سفر نصیب همه عزیزان و عاشقان حج شود و بتوانند به سرزمین وحی سفر کنند.

امام جمعه همدان افزود: سفر حج یکی از سفرهایی است که انسان به حال مسافران آن غبطه می خورد و آرزو می کند که یک روز او هم بتواند مسافر و زائر بیت الله الحرام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان این که حج، سفر به بهترین سرزمین عالم است، یادآور شد: این سفر آن قدر مهم و با اهمیت است که آرزوی همه انبیا الهی بوده و توجه زیادی به این مسئله داشته اند و از آن به سفری پر از معنویت و معرفت یاد کرده اند.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان انبیا الهی و بزرگان ما بسیار دعا می کردند که سفر مکه نصیب آنها شود.

لازم به ذکر است، روز های گذشته پرواز زائران از فرودگاه همدان لغو شده بود، اما با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و تذکرات وی به وزیر راه و اقدامات استاندار و نمایندگان همدان، در نهایت این پرواز از فرودگاه همدان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha