پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در نماز جمعه کربلا گفت: جوامع با توانایی ها و پتانسیل جوانان رشد می کنند و این قشر نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، گفت: جوامع با توانایی ها و پتانسیل جوانان رشد می کنند و این قشر نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

وی افزود: مسئولیت حمایت از جوانان مشترک است که برخی از آن بر دوش دولت و نهاد های آن است، لذا باید فضای مناسبت را برای قشر که آینده کشور در دست آنان است، مهیا کند.

سید صافی با بیان اینکه باید به جوانان فرصت داد که تا در جامعه مشغول به کار شوند، گفت: سازمان های عمومی و خانواده نیز باید به جوانان اهمیت داده و برای سلامت آنان برنامه ریزی کنند.

نماینده آیت الله سیستانی جوانان را به نصیحت پذیری، تلاش، همت و پایداری دعوت کرد و سرکشی، مخالفت و عدم رعایت حد و حدود را مایه گمراهی دانست.

وی افزود: ما از رنج های جوانان باخبریم و می دانیم که گرفتار فشار های زیاد، مشکلات و بیکاری هستند، اما موفقیت هرگز با تنبلی و سرکشی همراه نخواهد بود و باید امید داشت و نباید به خاطر شکست در مسئله ای خاص ناامید شوند.

سید صافی تصریح کرد: جوانان باید از دل های خود مراقبت کنند و نگذارند دیگران آن را به بازیچه گرفته و مورد سوء استفاده قرار دهند و کشور تا زمانی که جوانان آگاه در آن وجود دارد، زنده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha