یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌‌الاسلام کمساری

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مباحث نظری در زمینه هنر، دست یاری به سوی حوزه‌های علمیه دراز کرده و می‌خواهد تکلیف بسیاری از مسایل و ابهامات این عرصه مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی کمساری، صبح امروز در مراسم رونمایی از سایت انجمن مطالعاتی هنر با بیان این‌که این انجمن تنها انجمن علمی و پژوهشی‌ است که در موضوعات زیرساختی و مباحث مربوطه به فلسفه هنر فعالیت می‌کند، اظهار داشت: بیش از هفتاد نفر از حوزویان دارای مدارج علمی بالا، عضو انجمن هستند.

وی با بیان این‌که این انجمن پس از تشکیل، رویکردهای خوبی را در دستور کار قرار داده است تصریح کرد: با وجود این‌که هنوز یک سال از تشکیل این انجمن نمی‌گذرد، اما چندین پروژه مطالعاتی و ترجمه‌ای در دست اقدام است.

رییس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این‌که رونمایی از این سایت، موجب ارتباط مسئولان انجمن با مخاطبان می‌شود، ابراز داشت: مقالات و ترجمه‌های هنری قابل تحسین در سایت انجمن بارگذاری شده است.

حجت‌الاسلام کمساری با اشاره به نشست چند روز اخیر مسئولان مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات با معاونان وزارت ارشاد، گفت: در این نشست ها، معاونان وزیر ارشاد تاکید داشتند که مباحث نظری هنر باید هر چه سریع‌تر حل شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مباحث نظری در زمینه هنر، دست یاری به سوی حوزه‌های علمیه دراز کرده و می‌خواهد تکلیف بسیاری از مسایل و ابهامات این عرصه مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha